sobota, 8 grudnia 2012

Świeczki

Hej, hej . Jak wam sobota zleciała ? Bo mi bardzo szybko , małe sprzątanie potem trening a na koniec niewielkie zakupy . Rzeczy które kupiłam pewnie pokażę w jednym z następnych postów :> . A teraz  siedzę   
słucham piosenek i gapię się na świeczki . Od niedawna to takie moje małe uzależnienie ^^. Wczoraj oglądałam film pt. ''Dziewczyńskie porachunki " .  Jest to historia o przyjaźni i przemocy wśród nastolatek. 
 Mi się bardzo podobał i polecam go wszystkim.. A jak wy spędziliście dzisiejszy dzień? :]

 Zdjęcia świeczek są robione telefonem htc , bez żadnych przeróbek. ^^ 

2 komentarze:

  1. świetny blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szybko zleciała :) ładna świeczka :> film z chęcią obejrzę .
    Zapraszam do mnie :) wystarczy kliknąć na nick.

    OdpowiedzUsuń