środa, 12 grudnia 2012

FLASH MOB . ;]

Hey yoo ;p . Jutrzejszy dzień to będzie totalny koszmar xdd . Kartkówki , sprawdziany , masa zadania . Ale potem już tylko niecałe 2 tygodnie do świąt ^^. Ja jeszcze nic nie zaczęłam przygotowywać ale w piątek pewnie będę piec  ciasteczka  . A w sobotę prawdopodobnie o 17 w Jastrzębiu w galerii JASTRZĘBIE flash mob z explozją tańca . Myślę że część z was przyjdzie zobaczyć co i jak ;)
A jak wasze przygotowania do świąt ? :>


 I znowu świeczki ale mi się podobają . ;)... to taka moja mała kolekcja ;)

3 komentarze:

  1. Ja już upiekłam pierwsza partie pierniczków ;)
    Jeszcze tylko sprzątanie pieczenie tart i następnych pierniczków i gotwe ;)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam Zakrecona gabi :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    zakrecona-gabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Zapraszam na mojego http://wera324.pinger.pl/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń